Tags

, ,

Witajcie!!!

Zawsze chciałem zbudować modularny stół więc zdecydowałem się podzielić stół na 24 calowe kwadraty.
Robię stół głownie pod Warmachinę i Hordy, ale chciałbym móc go wykorzystywać w innych systemach.

Przygotowałem materiały:6mm MDF kwadraty o wymiarach 24″x24″
10cm styropian xps,
24mmx44mmx2000mm deska,
30mm wkręty do drewna,
klej do styropianu

Najpierw sprawdziłem scenariusze do WiH i następnie zaznaczyłem rozmieszczenie celów na jednym z kwadratów. I tak powstała przestrzeń , którą mogę teraz swobodnie wypełniać.
Pociąłem boczne deski i następny w kolejności był styropian.Użyłem do tego termicznej wycinarki do styropianu i noża.


Hello!!!
I always want to build modular gameboard, so I decided to split table for 24″ squares.

I’m  making table mostly for Warmachine abd Hordes games, but I want use it for other game systems.

What I use:
6mm MDF 24″x24″ squares,
10cm XPS Foam,
24mmx44mmx2000mm wooden plank,30mm wood screws,
Foam glue

First I was checking W&H scenarios and then I was marking objective placement on one of squares.And that’s how space reveal to me, and now I can freely fill it in.
I cut my wooden plank for side of my board and next was foam. I used hot wire foam cuter and knife for this work.

Powstały kwadrat prezentuje się tak:
New created square looks right that:

mb01

Przeprowadziłem małe testy.
Sprawdziłem nachylenie wzniesienia oraz różnice poziomów.
Wszystko wygląda ok.

I did some small experiments.
I tested elevation lean and level diferences.
All looks ok.
mb03
mb02

I jeszcze zdjęcie z wcześniejszego etapu.
And photo from earlier stage.

mb00

DGB

