Tags

, ,

Witam Wszyskich!!!
Ruszyła krakowska liga Warmachiny i Hord sezon 4 , w której zamierzam uczestniczyć.
Będzie to 2 sezon rozgrywek dla mnie. Miałem przyjemność rozgrywać
potyczki i uczyć się zasad Warmachiny w sezonem 2 , gdzie mój eVlad
dostawał bęcki, ale miał też momenty ,gdzie był blisko zwycięstwa.
Postanowiłem także teraz przetestować zasady do Hord.
Co jest dobrą okazją do ukończenia zaczętego projektu Circle Orobos.
Więc szykuję eKaye na podbój krakowskich blatów.

Hello for Everybody!!
Warmachine and Horde league season 4 just started.
I decide to take a part in this. It will be second season for me. I
had pleasure to play and learn Warmachine rules at season two, where my
pVlad had ass kicked , but also had some “so close to win”
moments.
I decide also test now Horde`s rules.
What is good a oportunity for me to finish started Circle Orobos project.
So i prepare eKaye to conquer Cracow battle tables.

Moja lista na 25 pkt:
My 25 pts list:

Kaya the Moonhunter & Laris (3*)
Feral Warpwolf 9
Pureblood Warpwol 9
Warpwolf Stalker 10

A tu moja wilcza paczka:
And there my Wolf pack:

Wolves-pack-eKaya-25pts

DGB

